Outsourcing
Outsourcing IT/IS je smluvní převedení odpovědnosti za určitou oblast provozu podniku na externího dodavatele.
Co služba obsahuje:
- dohled nad zálohováním
- podpora uživatelů
- periodické kontroly pro prevenci poruch
- běžná údržba sítě, nastavení přístupových práv, školení, kontrola firewallu
- expresní výjezdy pro promptní řešení havárií
Výhody outsourcingu:
- odpovědnost za problematiku nese jiný subjekt
- zastupitelnost techniků
- odpadá personální problematika
- v drtivé většině případů nižší náklady na zajišťovanou činnost
Zákazníci s uzavřenou smlouvou o podpoře získávají automaticky slevy na případné dodávky software, hardware a spotřebního materiálu. V rámci této smluvní spolupráce jsou také přednostně řešeny požadavky na servis hardware.
Nemusíte zaměstnávat IT profesionála na plný úvazek, kterého je potřeba pravidelně školit a vyplácet mu slušnou mzdu. Naše společnost má tým proškolených profesionálů - správců sítě pro různé oblasti IT scény a pravidelně jim zajišťuje další školení a certifikace.
V oblasti IT využívají outsourcing společnosti, které poznaly, že vlastní vývoj a údržba jejich informačního systému je pro ně z ekonomického hlediska nevýhodná. Využívají služeb počítačových firem - poskytovatelů outsourcingu, kterým předají odpovědnost za návrh, budování a správu jejich informačního systému.